Senin, 02 Agustus 2010

Tre metri sopra il cielo

Tonight we've cooked a very yammi spagetti with cherry tomatoes, prawns and chili and then we watched one of my favourite movies of all times; "Tre metri sopra il cielo". Do I need to stay we both cried like little babys. It's so sad but also a very very beautiful film.

Watching this movie made me remeber old times in my life, the good times that became extremly bad times... times when I thought I was happy... but it was times when I cried more than I laughed.... Even if I mostly remember it as good times, in reality it must have been bad times...? Life is strange!

Now I gonna make a nice phone call before sleeping so I can go to bed with a smile on my face :)

xoxo
Lovely quote from the film:

"E tutto quello che devi fare è metterti le cuffie, sdraiarti e ascoltare il cd della tua vita, traccia dopo traccia, nessuna è andata persa. Tutte sono state vissute e tutte, in un modo o nell'altro, servono ad andare avanti. Non pentirti non giudicarti, sei quello che sei e non c'è niente di meglio al mondo. Pause, rewind, play e ancora, ancora, ancora. Non spegnere mai il tuo campionatore, continua a registrare e a mettere insieme nuovi suoni per riempire il caos che hai dentro, e se scenderà una lacrima quando lo ascolti, beh, non aver paura: è come la lacrima di un fan che ascolta la sua canzone preferita."

Lovely song from the film:

~ Lamb - Gabriel (I can fly) ~

Tidak ada komentar:

Posting Komentar